Tuesday, August 22

地下鐵 지하철

都市人,倦了嗎?



Category: Photo

5 comments:

Anonymous said...

quite early time, wasn't it?

Sonic said...

At night :)
Always dark in subway... isn't it?

Anonymous said...

現在我不敢放這類相,免得又被人上綱上線話我「偷拍」。
X_X

Sonic said...

文邪:
負面提材,看不到樣子我才出。因為雖然人家是不對,但我不是審官,我也有犯錯的時候,沒資格去懲罰別人。

sandsand said...

haha,d人真係冇公德心,
不過又會有幾多人有膽走過去同佢講:「先生,地鐵既位係一個人坐一個,唔係畀你人一個坐三個,巴士唔可以lon腳,地鐵都係。」
惟有影張相,畀人睇下佢幾醜