Wednesday, January 25

愛上壞女孩 ﹣채연(蔡妍)


蔡妍,形象有點似李孝利,有性感的勁歌熱舞的 MV。
오직 너, 너 땜에, 둘이서 都是單聽到都覺得性感,叫人喘不過氣的勁歌。
但是,原來她的慢都也極度出色,又有柔情似水一面,하얀 눈, 가지마, 사랑이 오려나 봐, 나쁜 여자 都很喜歡。

這樣的女子,誰不喜歡? ㅋㅋ



Category: Korean Entertainment

5 comments:

Anonymous said...

我中意蔡卓妍多D!
你中意聽Twins嗎?^_^

Anonymous said...

ehhhhh...

Sonic said...

文邪,除左韓歌, 已經極少聽本地歌曲‧
睇過韓國d MV,已經唔會再想睇HK MV‧
韓國 MV,有d有故事性,好似人人都睇過o既 Kiss "因為是女人";有的是歌舞性質,蔡妍的正是,睇過之後發覺,原來HK d 歌星唔識跳舞... XDDD

James, 你唔明架啦.. -_-'

Sonic said...

答漏左...
Twins 不是我杯茶(但可以做我女友都唔拒)...
還是韓妹合我口味,包括樣貌,身材,人品,個性... 還是不說太多... 有人會不高興的 XDD 有機會再講 ^^b

Anonymous said...

我只喜歡全智賢。
佢好有個性咁......